Paweł Piotrowski, Haro 

Otwórz

Imię, nazwisko/ksywa: Paweł Piotrowski, Haro
Wiek: 19
Gdzie mieszkam: Leszno
Styl jazdy: street
Sponsorzy: YakuzaBMX, RMD Bike Co
Ulubione miejsce do jazdy: Skatepark Leszno
Zobacz: Facebook


Webisode 7 - Game of BIKE and chill riding




Widelec FAT DONG - RECENZJA

Jeden z naszych najnowszych produktów. Recenzowany przez Pawła Piotrowskiego jednego z najlepszych polskich Riderów streetowych.

Maj 2015 roku. Kilka dni po dogadaniu współpracy z RMD, odwiedził mnie kurier z pierwszą paczką części. Cały podekscytowany od razu otworzyłem przesyłkę, żeby obejrzeć nowy sprzęcik. Kierownica (o której będziecie mogli poczytać w kolejnej recenzji), widelec i kilka drobiazgów typu stery. Najbardziej zaciekawił mnie widelec Fat Dong – temat tej recenzji.

1

Po krótkich oględzinach stwierdziłem, że projektant z RMD odwalił kawał dobrej roboty. Golenia widelca nie były przerażająco cienkie i trzymając je w dłoni odniosłem wrażenie, że ten widelec to solidny produkt. Tak też się okazało, bo po ośmiu miesiącach jazdy na nim, poza kilkoma odpryskami lakieru powstałych w skutek uderzeń o przeszkody itp, widelec jest w bardzo dobrym stanie.

2

Rzecz dla mnie najważniejsza przy wyborze widelca – haki. Wyboru nie miałem prawie żadnego wchodząc do teamu RMD, bo w ich ofercie jest tylko Fat Dong. Jego haki okazały się pokrywać z moimi oczekiwaniami. Są grube i bez żadnych większych nawierceń w celu obniżenia wagi. Spawy na hakach i goleniach nie przypominały żadnej taniej roboty także nie musiałem się z góry martwić czy na pewno mogę ze spokojem robić na rowerze to co zawsze. Widelec dzielnie i bezproblemowo sprawował się ponad pół roku i bardzo miło zaskoczył mnie fakt, że po tym czasie nie pękł jak prawie wszystkie widelce, których używałem. Fat Dong faktycznie okazał się być tym co sugeruje jego nazwa. Wiele twardych lądowań na flat ani trochę go nie przeraziło.

3

Haki po takim czasie jazdy z pegami również nie wyglądają na skatowane. Mogę śmiało stwierdzić, że poza odrapaniami od ścianki pegów, nic innego im nie dolega.

4

Wszystko co zdążyłem zauważyć przez okres używania tego widelca, podsuwa mi jednoznaczne stwierdzenie, że Fat Dong to produkt godny polecenia. W większej części mój styl jazdy to street i widelec sprawdził się bardzo dobrze, a na pewno równie dobrze sprawdzi się na parku i dircie. Nigdy nie przysporzył mi najmniejszego problemu a jego wytrzymałość to główna zaleta.





Kierownica Swipe - RECENZJA

Recenzja została przygotowana przez naszego Ridera Pawła Piotrowskiego z Leszna. Mamy nadzieję że ten rzetelny artykuł rozwieje wszelkie wątpliwości pojawiające się przed zakupem.

Zacznę od samego początku. Przygodę z kierownicą RMD Swipe zacząłem jakoś w maju 2015 roku kiedy dołączyłem do teamu RMD. Przypadł mi do gustu rozmiar 9”, który na żywo nie wydaje się ani za wielki ani za mały – kierownica jest w sam raz dla osób wysokich lub lubiących właśnie takie wielkości.

 1

Przez resztę sezonu śmigałem na tej kierownicy i jakoś szczególnie jej nie oszczędzałem. Z tego powodu powstało kilka wgnieceń na poprzeczce i mnóstwo odprysków lakierów. Oczywiście wszystko za sprawą uderzeń w krawędzie lub powierzchnie. Kierownica jak kierownica, niczym szczególnym nie wyróżnia się od konkurencji jednak ja spotkałem się w życiu już z ogromem części BMXowych i śmiało mogę przyznać, że to jedna z nielicznych kierownic, której nie udało mi się rozwalić w ciągu kilku miesięcy. Zazwyczaj po połowie roku kierownice pękały mi na spawach albo nawet łamały się części chwytu. Po ośmiomiesięcznym użytkowaniu i katowaniu kierownicy RMD Swipe, stan techniczny oceniam na dobry. Ząbki wchodzące w mostek również wyglądają bardzo dobrze i jakoś nie zauważyłem, żeby były mocno zjechane przez cały okres jeżdżenia na tej kierze.

2

Wszystko ma swoje granice wytrzymałości i nie jest to element niezniszczalny, ale na pewno bardzo mocny i wytrzymały. Śmiało mogę przyznać, że kierownica RMD jest jedną z ciekawszych na jakich śmigałem, a było tego bardzo dużo w czasie mojej przygody z dwudziestocalowymi kołami. Jedynym detalem, którego mi brakowało na wstępie jest brak rowka ułatwiającego przycięcie długości kierownicy. Nie każdy lubi bardzo szerokie i ja na samym początku skróciłem ją o centymetr z każdej strony, ale brak rowka jakoś wcale nie utrudnia tego zabiegu jak ma się odpowiedni sprzęt.

 3

Podsumowując, kierownica RMD Swipe to naprawdę godny polecenia produkt. Jej waga jest przystępna i jednocześnie nie podsuwa pytania „czy na pewno tak lekka część będzie wytrzymała?”. Rurki, z których jest wykonana nie są mega wylajtowane i powiedziałbym, że są wiele grubsze niż część innych kierownic dostępnych na rynku. Dobry projekt i odpowiednie przetestowanie przez wiele osób sprawiło, że kierownica Swipe jest bardzo dobrym wyborem do streetu i parku.

4




ZOBACZ WIĘCEJ!

Close
KRKprotection